22music

دمو قالب متل قو موزیک برا لوکس بلاگ

22 موزیک

دانلود موزیک

دانلود آهنگ جدید

امروز :
تبلیغات




دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم با حجم کم
نویسنده : ابراهیم 26 / 9 / 1394 ساعت 13:6 بازدید 1742 بار


man-dige

 

نام فیلم : من دیه گو مارادونا هستم

سال تولید : ۱۳۹۳

ژانر : اجتماعی

محصول : ایران

کارگردان : بهرام توکلی

بازیگران : گلاب آدینه، سعید آقاخانی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، جمشید هاشم پور، بابک حمیدیان، صابر ابر، پانته آ پناهی ها، مهسا علافر، علی استادی، سارا بهرامی، سهی بانو ذوالقدر، میثاق زارع، محمد کارت، سجاد تابش

خلاصه داستان :فیلم من دیگو مارادونا هستم تو می دونی من از چیه مارادونا خوشم میاد؟ از اینکه تو زندگیش هیچوقت واقعیت و رویا براش مرز نداشت، وقتی بازی می کرد با همه وجودش بازی می کرد، پرواز می کرد، بازی نمی کرد، وقتی معتاد شد یه کوه کوکائین می ریخت جلوش د بکش همه چیز و تا تهش می رفت، خودشو لوس نمی کرد… همه اش برای این بود که واقعیت و رویا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون نمی تونست مرزشونو تشخیص بده.

————————————-

دانلود فیلم من دیه گو مارادونا هستم

حجم : ۴۰۰ مگابایت

—————————————-


دسته بندی : فیلم سینمایی، ایرانی، ،
دیدگاه ها



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات